I know sometimes it´s gonna rain.

GRATTIS FRIDUS SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN IGÅR! Nu är det bara det fittiga teorin kvar sen kan jag ringa och be om skjuts hela dagarna!

Igår provade jag min nya bikini i badkaret. Den hade suttit perfekt om jag antingen hade mindre bröst eller en storlek större på överdelen. Men det är väl något man får stå ut med. Anyhow. Kristoffer dök ner i badkaret också och det var ju trevligt. Mindre trevligt att 2 humlor också gjorde oss sällskap, första gången behöll jag lugnet cool som jag är! Tyvärr höll inte nerverna andra gången så jag flög som en projektil ut ur badrummet så det blev total översvämning pga min brist på size zero-kropp.

Nu jobbar jag till tolv ikväll sen har jag SEMESTER!!!!!! Jag är så jävla uppspelt att jag kan knappt stava rätt. Nu måste jag varva ner och vänta in lammet som är och lämnar en sop till sin mamma eller hur det nu var.

Jag vet inte hur många som hann läsa inlägget jag raderade ganska snabbt för ett par dagar sen. I vilket fall så efter en ganska djup svacka såhär tidigt så har det nu löst sig och jag kan på riktigt inte hitta en bättre kille än honom. Jag har aldrig träffat någon som gör mig så glad och får mig att känna mig så älskad.
Och för det så älskar jag honom.




mmm, she's staring at me i'm sitting wondering what she's thinking,
mmm, nobody's talking, cause talking just turns into screaming,
ohh, and now as im yellin' over her, she yellin' over me,
all that that means, is neither of us is listening,
and what's even worse is that we don't even remember why we're fighting.

so both of us are mad for, nothing
fighting for, nothing
crying for, nothing (woah)
but we wont let it go for, nothing
no not for, nothing
there should be, nothing
to a love like what we got, oh baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0