Aha!

Igår var jag nästan gråtfärdig på jobbet för jag ville bara hem hem hem. Sen tänkte jag igår att "fan vad skönt att få sova ut". Nu är jag klarvaken och har försökt väcka Kristoffer med att sjunga 5 verser av Fader Abraham. Jag är osäker på att det uppskattades men han sa att han älskade min röst, men eftersom jag vet att den skär in i benmärgen anar jag en osanning.

Idag ska jag umgås med Fridus vad jag vet, måste hämta klänningen från pappa också och lokalisera dammsugarpåsar. Och börja packa. Jag ska packa ner linser idag. Tänk om jag skulle komma på ute på arlanda att jag inte har några linser med mig! Den chocken står jag helst över, jag ser inte ett piss utan linser. Fast i Alanya kanske det är bra så slipper man se idioter bete sig som.. idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0