Turkar och barngeni.

Det har varit en mycket trevlig helg där jag till att börja med höll på att skratta ihjäl mig när vi spelade barngeni. Sen tro det eller ej så gick jag ut och drack en öl med turken. Det kändes hyfsat konstigt att se honom här i Sverige men han var snäll och sa de rätta sakerna så jag bortsåg för ett tag att han eg är ett svin.










Jag skulle uppskatta om ni bortsåg från att jag ser ut att väga 500 kilo på sista filmen. Samt att jag inte kan prata pga hetsätning av godis. Förresten. Castor med c är en bäver! 

Kommentarer
Postat av: therése

fan lisa. jag hatar att erkänna det. men karln ser ju rätt ´bra ut... om det nu är han :P

2009-01-05 @ 10:08:23
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: nicco

Åh gud jag dog tio gånger om! hahhahaha

2009-01-05 @ 16:32:33
Postat av: Karin

långskutt!

2009-01-07 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0