Trippin´.

Godmorgon. Vad trevligt det är när man sover bort hela dagar! Nu ska jag sluta sura över det och åka och handla mat för nu har jag finally fått tillbaka mitt kontokort! Jag funderar på att skriva en inköpslista för jag är så jävla dålig på att handla. SEN ska jag bara vara lediiiiiiiiiiiig, ända tills imorgon när jag ska infinna mig på jobbet 16:30. Men det känns faktiskt inte ett dugg jobbigt. Dock måste jag prata med min coach lite grann om det faktum att jag har råkat bokat en resa utan att veta hur min semester ser ut. Skickligt.



Kommentarer
Postat av: jempa

jaa!!! Drar du dig ur då jävlar din hooooe

2009-01-08 @ 15:12:18
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0