Tisdag.

Herregud, jag behöver skriva in mig på vilohem för att vila upp nerverna. Vart gör man det? näe, jag tänkte väl det. Men 13 juni får jag börja ladda batterierna igen, Även om jag förmodligen kommer komma hem med mer trasiga nerver än ever.

Idag var jag och fikade och surrade med Thessagull. Samma ämne som alltid diskuterades friskt. Men vi kom inte fram till något. Som vanligt. Jag har dock bestämt mig för att skita i as och lyssna på Jennifer som högt deklarerade att jag och resten av världens kvinnliga befolkning ska satsa på snälla killar ist. Men snälla killar är inte lika roliga. Så är det! Vi kanske är en bunt självplågare som bara dras till freaks. (Observera att jag använder ordet självplågare eftersom jag inte kan stava till masochist.)




På fredag ska jag och Thoran börja träna. Nu vart ju pilarna assmå men det är iaf VECK! Nog för att den här bilden är knäppt 2007 men ändå. Vecken ska bort och så är det bara. Men nu måste jag sova. Jobb imorgon samt träffa fd hyresvärd för att få min klänning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0