All these days...

Men helvetes jävla asklänning. Inte nog med att det ser ut som att jag är gravid, det ser dessutom ut som jag är helt plattbröstad. Jag ska snart göra ett till försök att prova den. Det kan sluta i tårar.. I´m just saying...

Nu ska jag plocka iordning i vad som tydligen kallas mitt hem och sen tror jag att jag ska bada. Men jag hatar att bada  badkar, jag vet inte hur man gör sen får jag panik. Men det känns lite bättre för att det är fredag imorgon och jag jobbar bara tre timmar. Sen ledig heeeeeeeelg. Känns som evigheter sen. Förmodligen för att jag var döende i baksmälla hela förra söndagen. Då trodde jag på riktigt att döden knackade på!!! Men icke, så vi gör ett nytt försök nu på söndag.





Jag älskar den här bilden av tre orsaker;

1. Det var en sjukt rolig kväll
2. Det ser ut som att jag har peruk
3. Jag ser ut som en farbror. En farbror med peruk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0