Soulshaking.

Nu har jag äntligen handlat klart sista klapparna men lägenheten ser ut som femte världskriget. Iallafall bakas det pepparkakor, rischoklad och knäck för fullt. Jag tog en välförtjänt bloggpaus! Tyvärr förstördes den av att en Osman skrev till mig på fb-chatten. Vem fan är Osman?

Förut i bilen sa jag till Kristoffer att jag trodde att han hade köpt en hårpillargrej till mig i juklapp. Ja det har jag, sa han. Jaha, vad spännande imorgon!

Jag köpte en julklapp till mig själv idag faktiskt! en klocka från Jetset som jag har spanat på länge länge nu var det prisänkt till 798 och då slog jag till! Pappa tyckte det var lika bra att jag köpte julklappar till mig själv eftersom han hävdade att jag aldrig är nöjd. Vart kan jag ha hört det förut...




Här var jag nöjd!


Kommentarer
Postat av: Nicola Stewart

hahahahahahahah!



även att han berättade å gud så jävla roligt! alltså jag bryter ihop.. och jag tror att din pappa kan ha lite rätt där ;)



GOD JUL STUMPAN! vi ses snart......xx

2009-12-24 @ 10:05:51
URL: http://nicolastewart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0