Krav.

Här är vad jag gjort på sistone:

Tagit bort cellförändringar under narkos. Vaknade med en gubbe snarkandes bredvid mig och trodde det var en helt vanlig söndagsmorgon efter en kväll på krogen.

Kommit in på mittuniversitet så i januari blir jag student.

Under dödshot följt med till Vemdalen och gjort ett tappert försök till att bli den nya Hampus Mosesson (ja, jag googlade)

Bokat in nyår i Vemdalen med tillhörande lamm samt Emelie och Magnus.

Igår lyckades jag kräkas på jobbet. Jag anade en magsjuka redan kvällen innan om jag ska vara helt ärlig.


Spännande liv, nu ska jag tvinga katten till mys.
 



Kommentarer
Postat av: Nicola Stewart

whaaat! blir lisa student! vad ska du plugga? haha vad roligt måste skratta lite till haha.. :D

2009-12-13 @ 07:40:33
URL: http://nicolastewart.devote.se
Postat av: Tony

Vad ska du plugga? =)

2009-12-13 @ 09:41:04
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0