Söndag.

Sista dagen på semestern men det känns inte alldeles för jobbigt. Jag har haft världens bästa vecka trots en del regn. Nu ska jag packa ihop massa smutstvätt, ta en dusch och sen träffa ett par snygga bruttor. Sen går jag omkring och väntar på from G to gents som kommer ikväll. Ni kan stryka Teddy från min favvolista. Hallickar är inte min cup of tea.

How you changed my world you'll never know
I'm different now, you helped me grow

You came into my life, sent from above
When I lost all hope, you showed me love
I'm checkin' for you boy, you're right on time

Nothing means more to me than what we share
No one in this whole world can ever compare
Last night, the way you moved is still on my mind
Angel of Mine


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jahaja.. i början trodde jag du menade mig men sen när "boy kom så kom jag att tänka lammet..hmmm

2009-08-16 @ 19:39:20
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0