Semester!

Vi är hemkomna till lilla lägenheten igen. Helgen var trevlig med stockholmsvisit och firande av lilla storasyster. Sen for vi till göteborg och hade supermysiga dagar tillsammans med Henrik och Karin. Mindre trevligt är väl att min SÅ KALLADE pojkvän tvingade mig att åka Balder på Liseberg. Fatta att på kortet förrädarna knäppte såg jag ut som lillkillen i cuppycakevideon blandat med den där tavlan skriet. Det krävs oerhört mycket kärlek och kill på ryggen innan jag förlåter honom för detta.

Idag höll jag nästan på att gråta av lycka när Kristoffer hittade Efes på bolaget. Det smakar kanske inte sådär jättebra just nu men det är så jävla varmt i lägenheten att om man blundar får jag nästan lite alanyakänsla.

Och grattis lilla goseLucas som fyllde 1 idag. Lite hängig var han allt men jag var snabb som en vessla och han med lite gos innan vi for hem. Jag hade saknat det lilla pyret. Jag är inne i en period där jag saknar typ alla jag någonsin har träffat men är för svettig för att ringa. Ingen vill kramas med ett svetto.

Nu ska jag och min (inte längre) vapendragare spela Guitar Hero. Jag har precis lärt mig hålla gitarren som en vanlig människa istället för att ha den i knäet och klinka som på ett piano.

(jag vet att jag svamlar men som ni vet har jag en rätt yr personlighet)


Tills nästa gång ni får njuta utav mina betraktelser kan ni kika på dessa mer eller mindre smickrande bilder:














Ganska intressant när en c-kupa försöker tränga sig in i en klänning i storlek 34.
Don´t try this at home.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0