Rent hus.

Jag ignorerar stickningarna på ryggen och vi håller precis på att städa. Jag tog en snabb vila från sovrumsstädningen för lite bloggning. Igår kände jag att det blev lite för mkt och drog på mig en stor tröja och for hem till Frida, efter lite gnäll så såg vi på the uninvited  och jag tyckte den var asbra! Hon är förövrigt på väg hit också med bebis, tur jag har hunnit dammsuga så jag inte orsakar någon allergi. Nu sa precis Kristoffer att jag ska sluta lata mig så jag får väl ta itu med badrummet då.





PS. Igår när jag låg i sängen och var för trött för att tvätta bort sminket så bar lammet mig till badrummet! Vilken gullunge..

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också ha ett lamm...! You lucky. Du förtjänar det ju iofs ;)

2009-04-16 @ 21:10:51
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig, kom! Puss Sis

2009-04-17 @ 08:30:24
Postat av: Cphoran

Ja ett perfekt slut på en underbar resa..... Jag saknar dig lisa!

2009-04-18 @ 02:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0