Jajajaaaaaa

Här kommer bilder. Och ja, jag är medveten om att stjärnorna är en aning snea. Speciellt den nedersta. Men jag tycker vi ska fokusera på de positiva sakerna. Se vilken brottarnacke jag har! Den ni! dessutom säger både lammet och pappa att det är lite beroende på hur jag står eller rör mig så jag får väl springa fort som fan förbi alla som vill ta sig en titt.



Eftersom jag hela tiden har funderat på göra något åt familjen så får helt sonika mamma, pappa och storasyster varsin stjärna av mig.



Och nu har Frida, Emelie och jag likadana på handleden.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint! Och tack :o) Puss Sis

2009-04-15 @ 15:33:26
Postat av: Karin

Snett är personligt ;P Snyggt tjejen. När gör du en skorpion på axeln då?

2009-04-15 @ 19:00:27
URL: http://bkarin.blogspot.com
Postat av: Maja

Fan vad nice! Jättefint ju!!

2009-04-16 @ 21:09:51
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefina=) Antar att det gjorde inte det minsta ont..=P

2009-04-19 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0