Fredag.

Härligt med fredag. Synd bara att jag ska jobba fram till måndag. Men på tisdag är det tatueringstime och efter lite svett och nära till tårar har jag kommit fram till exakt vad det ska bli. Jag ringde till pappa igår och hörde varför han inte har bjudit hem mig på påskmiddag. Våran familj revolterar så istället för att käka ägg och stinkade firre så ska vi grilla imorgon. Han frågade för övrigt om "Hans också skulle följa med". Jag vet inte om det är hans nya smeknamn på lammet...




It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out





Jag saknar det lilla lammet!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi ska faktiskt också grilla! Fast lax så lite påskigt... Men maaassa ägg - jag ska fixa en massa sen! Kram och Glad Påsk! Hälsa fassan din!

2009-04-11 @ 15:50:32
URL: http://bkarin.blogspot.com
Postat av: nicco

Jadu..Jag vet inte vart jag ska börja nu hahaha

2009-04-12 @ 14:35:09
URL: http://blog.st.nu/niccis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0