Åhå!

Åh vad spännande vem är anonym som vill veta min hårfärg?! Det här är ju ungefär det mest spännande som händer under arbetstid. Nu har jag nyss ätit en kycklingsallad och det var ju första lunchen denna vecka, fan vad störd jag är.

Tillbaka till mina hårstrån så färgade jag det mörkbrunt och ja, det vart himla mörkt måste jag säga. Jag ska knäppa kort i helgen nere i Stockholm så sen får ni väl se vare sig ni vill eller inte. Men jag vill inte ha några elaka kommentarer då jag har nära till tårar nuförtiden!!!!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Va det inte jag? Jag skrev nog vem jag va!? Eller? Annars är jag konstigare än någonsin. Inte riktigt riktig alltså...

2008-09-20 @ 05:29:21
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0