Torsdag.

Jag kan inte säga att jag strålade av lycka imorse när alarmet ringde. Men dagen gick snabbt iaf och sen var jag hos pappa och snyltade mat och försökte få honom att förstå sig på datorn. Det är en underdrift att säga att det gick åt helvete. Jag fick skriva ner i ett block hur han skulle göra för att ens slå på den, t ex tryck på knappen på själva datorn, tryck på knappen på skärmen. Sen ville han väldigt gärna gå in på Sveriges Radios hemsida för att kolla hur de som pratade i p4 på morgon såg ut. När bilden kom fram sa han "Är det sådär dom ser ut dom jävla idioterna. Och hon skrattar tamejfan var trettionde sekund. Tycker hon att man ska göra det i radio?". Jag är inte säker på var all den ilskan kom ifrån men den gick över när jag visade honom min blogg. Nu är jag hemma och har packat lite och tänkte snart lägga mig och se film. Det gäller att vara utvilad imorgon när jag ska först jobba och sen köra till Stockholm. Kameran åker definitivt med i helgen. Som sagt, det ska bli ytterst intressant att se hur detta slutar!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det där känner jag igen alldeles för väl. Helt fascinerande vad dom inte kan. Farsan förstår inte att alla fönster är uppbyggda på samma sätt så man stänger av med hjälp av krysset i hörnet...



Fan, kameran glömde jag hemma... Skulle ta't med den ikväll... kanske hinner hem och hämta den. Thanks for the reminder!

kramelikram

2008-11-15 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0