Måndag.

Mina endagslinser känns inte speciellt bra. Men vad fan ska man göra när man har något konstigt på insidan av ögonlocken som kommit pga slarv. Nåväl. Nu har jag iaf solat solarium och håller precis på att laga mat, kommer förmodligen svälta ihjäl innan det blir färdigt. Äta bör man!

Igår träffade jag min älskade älskade N hem!!!!! Det vart ett mycket känslosamt möte på tågstationen dit Thessa också följde med. Mycket kramar och lite tårar som tre stycken 5-åringar. Eller bara tre stycken som tycker om varandra MYCKET MYCKET!!!

Jag ser verkligen fram emot onsdag!


Kommentarer
Postat av: Rosalita

jag med gull :')

2008-11-03 @ 23:59:07
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0