Kvällsdramatik.

Jag insåg när jag pratade med Nicco i mobilen att jag inte hade något batteri och att jag förmodligen hade glömt min laddare hos Thessa. Panik utbröt och jag kastade mig in i bilen och åkte till pappa för att leta efter en. Bensinlampan lyste frenetiskt och jag dog av stress. Yrade omkring i pappas hus och hittade INGENTING. Funderade på att lägga mig ner och sluta andas eftersom om jag inte har någon telefon har jag heller inget larm tills imorgon bitti. Sen när jag kom hem ligger ju laddaren i väskan. Jag blev fruktansvärt trött på mig själv. Nu är bara den stora frågan om jag tar mig till Jet imorgon bitti innan jobbet. Med min tur... förmodligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0