In my place.

Jag trodde på riktigt att det var ett skämt när klockan ringde 05:15 imorse. Jag satt i sängen säkert 10 minuter och funderade på om jag skulle lägga mig ner igen och sjukanmäla mig pga trötta nerver. Men vuxen som jag är klev jag upp och for och jobbade. Helvetes jävla regn + sibirenkyla imorse. Jag förbannade mitt liv en liten stund innan jag tog mig samman.

Nu har jag diskat, städa upp och har en tvätt i maskinen. Jag är mycket nöjd. Tack  vare Coldplay, den perfekta diskningsmusiken! Nu ska jag ner i tvättstugan och sen invänta samtal från pappa som ofrivilligt ska bjuda mig på middag. Jag är ledig imorgon så ikväll vägrar jag sitta hemma. Jag väntar på att se om Thessa tänker dissa mig eller inte. Jag hoppas inte, jag behöver lite uppdateringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0