hahahaha

Är det bara jag som är trött eller är det här roligt?

NicolaStewart säger:

ta på mig stilletklackarna och låtsas skrapa bilrutan eller nåt

Lisa säger:

haha ja i underkläder

NicolaStewart säger:

aa och pälsen

NicolaStewart säger:

hur stavar man alltihop?

NicolaStewart säger:

sådär eller?

Lisa säger:

stilettklackar

NicolaStewart säger:

nä "alltihop"

NicolaStewart säger:

?

Lisa säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

Lisa säger:

alltihop ja

NicolaStewart säger:

jaha haha

Lisa säger:

fan vad smart jag är.

NicolaStewart säger:

haha aa jag menar de

Jag tyckte iaf att det var roligt. Men jag är oerhört trött.







Men såhär glad och akrobatisk kan jag vara även fast jag är trött!

Kommentarer
Postat av: thessus

how was your evening? (;

2008-11-18 @ 01:44:47
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: nicco

hahaha du är propp lisa!

2008-11-18 @ 22:47:40
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0