Chain.

Vad begåvat att glömma bort sin egen pappas födelsedag. Jag ringde imorse och hade helt och hållet glömt bort det. Sen när jag pratade med syster så frågade hon om jag hade grattat pappa. Jag fick akutringa honom igen och be om ursäkt. Jag tänkte köpa en present ute i Birsta. Blir nog inte så svårt eftersom att han har sagt att han bara vill ha doftoljor haha.

Men jaja då går jag hem om 1 timme och 45 minuter och då blir det pappaträff, sen middagsdejt med Ida. Frågan är bara om jag inte har dött av hunger då för det enda jag fått i mig idag är en risifrutti och den intogs 05:25 imorse.
Men den här ofrivilliga matvägran kanske är bra för mina valkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0