Bobo!

Jaha, nu har jag pratat med Nicco ca 10 ggr idag. Jag var tvungen att ringa och informera om att hon sov med munnen vidöppen imorse. Vi är lite deppiga idag men man kan ju alltid hoppas att det löser sig i helgen *hoppas* HAHAHAHAHAHA

Vi diskuterade igår hur mycket vi stör oss på *ler* *skratt* osv. Vi kom fram till att det är inte okej och att vi blir generade av såna där fasoner. Vi kom också fram till att vi skulle börja prata om våra karriärer istället för att varje gång vi pratat med varandra skrika "jag blir tooookig" och liknande. Nu ska jag jobba.

Kommentarer
Postat av: nicco

knuffa



Gud jag dör! Hur gammal är *människorna? 12?

Anyway, ring mig när du kan, det här är positiva saker jag talar om. Ching!

2008-11-21 @ 16:26:33
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0