LL!

Gud vad skönt med LL! Jag har nyss vaknat från en dröm att jag var i Turkiet med Tony. Men jag kunde fan inte njuta av semestern för jag hade inte tagit min andra twinrix plus att det var en fågel inne i rummet. Stört. Pappagrappa ringde och väckte mig med ett skratt som han alltid gör när jag ligger och sover haha. Vi ska på Fresks och kika på kakel och sånt till MITT NYA HEM hehe. Jag är så jävla orolig att vi inte ska få upp klumpen till soffa i den nya lägan. När jag flyttade in här fick vi lyfta av dörren och pressa in den på högkant, och då var det knappt alltså. Grattis Andreas och Tony som jag ska tvinga att hjälpa mig :)

Nu ska jag lyssna på lite crosses så blir morgonen fulländad.

Just ja, jag skulle färga håret igår. Här har jag färg;
Handen
Armen
Pannan
Nacken
Här har jag inte färg;
Sporadisk blonda fläckar i hårbotten.
Inte konstigt att man blir jävligt trött ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0