Hujedamig.

Var en sväng hos Jennifer och Thomas igår, sen for jag och andra Jennifer hem. Jag kollade på John Tucker och garvade så jag dog. Jag älskar den filmen! Men jag älskar 40 year old virgin mer!
Jag blir så kär i Andy varje gång jag ser den haha

Nu åker vi om sex dagar och jag känner mig stressad över att jag inte har börjat packa än! Spelar ju ingen roll om jag börjar packa 3 år innan så kommer jag ju ändå glömma hälften.

Man får lägga in mycket gamla bilder när man aldrig knäpper några nya. Detta ska åtgärdas i Turkiet.

image145


Just ja, min älskade syster förlovade sig igår!!!! GRATTIS!!

Kommentarer
Postat av: Sis

Tack älskade du! Och.... du lovade att skicka ditt ny telefonnummer.....kram P

2008-05-19 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0