Calle och Alex, skärp er!!!

Vad är det för fel på mig?! Nu har jag drömt om bröderna Schulman igen. Att jag träffade dom utanför stadshuset när jag skulle på bröllop och alex började slicka mig i ansiktet som en hund. Sen skulle jag filma dom med min mobiltelefon för då var vi i min pappas hall och ingen skulle tro att dom varit där om jag inte filmade dom.


Jag är ledig idag och nu måste jag börja tvätta och städa lite.


Frida; vi åker 24/5 direkt från Sundsvall och är borta en vecka. VI bor på Blue Star.
Vilka åker du med och vart bor du?

image196

Såhär ser Jennifer ut hahaha

Kommentarer
Postat av: Frida

Toppen!:) Jag åker den 22/5 och stannar i två veckor. Park Alanya ska jag bo på och jag åker alldeles ensam!:) Om du vill kan du ju dra iväg något sms eller så när du är där nere kanske vi kan ses nå! 0730736551. Ha de toppen så länge damen! Faan va din blogg är rolig!!haha, läser den jämt! kram

2008-05-14 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0