Som en zombie.

Jag ljög när jag skrev att jag skulle lägga upp bilder. Jag orkar inte för jag är så trött att jag avlider om en sekund. Det här har jag gjort idag;

1. Jobbade 8-14:30 (kanske världshistoriens skönaste pass. Åttatimmars sucks som Johan brukar säga.)
2. Åkte hem och skulle storstäda men det enda jag gjorde var att rensa kylskåpet och torka ur det samt slänga 300 soppåsar. 
3. Blev bjuden på bio av papi. Det var mycket trevligt! Vi såg Angel och själva filmen var väl sådär. Som vanligt går jag mest på bio för att få äta popcorn med så mycket smörsalt att man mår illa.
 
Nu sitter jag här och är irriterad över Let´s dance. Tina kommer vinna men alla vet ju redan vem jag hejar på!

LEDIG HELG OCH PÅ MÅNDAG JOBBAR JAG DEN HELT OTROLIGA TIDEN 6-10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0