Hrm.

Herr Älg: Hade du haft en blond (grå) utväxt hade du också prioriterat som jag.

Nysolad, nyduschad och nykockad. Min matlåda imorgon består av världens godaste sallad. Jag har inte ätit en endaste godis idag! Det är faktiskt bra för att vara mig. Sockerjunkien nr 1.

Btw så måste jag nog byta hotmailadress snart. Det var ganska pinsamt på ticket när jag fick rabbla ur mig superlisa osv. Men jag kanske tycker att det är bekvämt! Har haft sen sen jag var runt 12.
 
Nu ska jag polera tänderna och sen snosa!

Kommentarer
Postat av: Herr Älg

Fru Lisa: Okej, då förstår jag :)

2008-03-03 @ 22:36:30
Postat av: frida

Så du lever?

2008-03-04 @ 02:40:20
URL: http://fridelixen.blogg.se
Postat av: Pia

Alldeles strålande! Boka ingen utgång på lördagen....helst....men måste du så måste du.... men det vore trevligt om du hängde med oss hela kvällen...kram.

2008-03-04 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0