Aj aj aaj!

Aj mitt mellangärde. Nu börjar det där som jag hade i bröstet igen, började i mellangärdet förra gången också. Men den här gången tänker jag inte prova nå jävla samarin.

Jag har diskat och plockat undan lite nu när snorhan han åkt, väntar på att Frida ska ringa så vi kan skvallra lite grann! Har varit hos pappa och ätit kyckling, ris och currysås och tvättat av bilen. Jag har kanske inte garvat så mycket på länge. Roligast var när;

pappa svor för att vattnet hade frusit
pappa svor för att han hade tappat borsten
pappa svor för att borsten lossnade från slangen
pappa svor för att han sprutade supermycket vatten på sitt ben och fot




Kommentarer
Postat av: Maja

Jag saaaaaknar Dig :(

2008-03-29 @ 02:35:12
URL: http://majo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0