So she can get a..

Jaha. Jag har 500 myggbett på samma fot som inte är alldeles sköna. Men jag hade faktiskt mycket roligt igår! Började med en nära dödenupplevelse i båten när vi for ut till ön. Jag var helt säker på att den skulle välta, jag såg inte riktigt vad som hände eftersom jag hade fullt upp med att få saltvatten i ögonen och undvika att krossa gravidot Frida. Men väl framme lugnade jag ner mig och åt tills jag nästan kräktes, precis som det ska vara. Roligast måste ha varit när Simon försökte skrämma iväg måsar genom att stå och vifta på stranden så dom skulle tro att det var en större fågel (Frida; "näe nu ska han låtsas vara fågelmamma igen, sådär gör han jämt") Fantastiskt roligt.

Inte lika roligt imorse när jag vaknade och trodde att jag hade 10 kg stickig bomull i halsen. Låg och harklade och hostade tills Frida röt till. Försökte dricka vatten, äta halstabletter men inget hjälpte! Men till slut hörde jag att Frida somnade om så då låg jag och smyghostade in i kudden haha! Jaja, kebab till frukost var kanske inte den bästa idén. Paltkoma igen som heter duga. Imorgon blir det nutrilett. Snart stranddags!

Nu blir det jobb och sen påhälsning hos Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0