So little time.

Sex and the cityfilmen var verkligen svinbra, jag grät redan efter 20 minuter.

Anyhow, jag pratade lite med Jennifer (som blivit sambo, grattis) om att jag tycker att alla har så bråttom med allt och då sa hon att 22 är faktiskt inte speciellt ungt när det kommer till att skaffa barn. Jag känner bara att för mig spelar det väl ingen roll om man skaffar barn när man är 22 eller 30 bara man känner sig mogen för det. Jag kan säga helt ärligt att det finns ingenting i mig som längtar efter att vare sig skaffa barn, köpa hus eller bli sambo. Jag menar inte att jag tycker att de flesta av mina kompisar gör fel val, jag tycker bara att det känns som att jag är den enda som inte har någon lust med det här. Jag kommer bli en ensam gammal tant med fiskar bara för att jag är barnvägrare.
Jag vill bara vara uuuuuuuuuung!

Kommentarer
Postat av: Nisse

I might do so =P

2008-07-01 @ 03:44:39
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas allt går bra med flytten! Ser fram emot att komma på inflyttningsfest.....eller den kanske blir i Turkiet? Kram Sis

2008-07-01 @ 15:45:44
Postat av: Therése

22 år är ABSOLUT ungt för att skaffa barn. jag är ledsen men jag vet inte vart din kompis -what's-her-name har läst att det inte skulle vara det... chilla!

2008-07-01 @ 18:11:44
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0