Say what?

Jag ringde Lina för ett tag sen och pratade 37 minuter. Det gick en spänn!!! Hur fan gick det till? Jaja, jag är inte den som är den. Däremot undrar jag också varför jag är vaken. Alarmet ringer 06:00 imorgon. Ganska onice om jag får säga det själv. Har gått och lagt mig ca 5 ggr och gått upp igen. Den här gången gick jag upp för att jag ville lyssna lite på Sexual Eruption haha.

Jag kanske också har gått upp 5 gånger för att jag väntar svar på ett mail! HAHAHAHA det här är ju helt sjukt. Jag tror att Nicco dog på msn när jag berättade vad som har hänt. Här lämnar man Sverige men nog fan hinner sanningen upp en. Tydligen heeeeeeeeeeeeeela vägen från Tyskland! hahaha


Kommentarer
Postat av: niccis

hahaha! jag väntar ivrigt på svar!

2008-06-19 @ 23:01:44
URL: http://niccis.devote.se
Postat av: Therése

vadå vadå vadå? ring och berätta. nu nu nu! hahaha

2008-06-21 @ 00:46:21
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0