Pastasallad.

Jag har gjort en svingod pastasallad som jag ska trycka in i huvudet om en kvart. Jag är så hungrig att jag avlider.

Nya lägenheten gör att jag och pappa bråkar hela tiden. Först bråkade HAN på mig om att det inte fanns några taklister i köket. Men nähä?! Jag sa på ett lugnt sätt att det inte gör något om det saknas en liten list i ett hörn eftersom folk inte går och stirrar upp i taket när dom är hemma hos folk. Men han förklarade på ett mindre lugnt sätt att han faktiskt är fackman och det ska finnas taklister! Sen igår vart det tredje världskriget angående stilen på latinska uttrycket jag ska ha på sovrumsväggen, vilken stil jag än valde så sa han "det där blir inte bra". Nu funderar jag på att lägga mig under täcket och aldrig komma fram. Sätt upp en list då och skriv med blyerts på väggen för snart får jag ett nervsammanbrott.

Men tack ändå älskade pappa för att du hjälper mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0