Frigida fredag.

Äntligen fredag! Jag förtjänar sannerligen tre dagars ledighet nu. Ikväll blir det filmkväll hemma hos SL-Ida och imorgon ska jag dricka öl och bli fet. Kan knappt bärga mig.

Igår jobbade jag som vanligt sen var jag hem till pappa och åt smörgåstårta. Sen for jag till Niccos studentmottagning och åt ännu mer, mycket trevligt. Hahaha, när jag och Thessa åkte sov Nicola i en fåtölj med en ölburk i ena handen!

Just ja, jag vaknar svinofta (hrm) nuförtiden jättetidigt på morgonen med ett jävla sendrag i vaden. Alltid samma jävla vad. Pappa sa att man ska ha ett glas saltvatten bredvid sängen som tydligen är värsta mirakelmedicinen mot sendrag. Kan ju säga att man känner mig en aning skeptisk till det här. Man spyr ju om man dricker saltvatten! Nåväl, jag läste iaf på internet att man kan ha vätskebrist eller magnesiumbrist. Vart köper man magnesiumtabletter?!
Jag är en gammal tant med magnesiumbrist.

Kommentarer
Postat av: Maja

You and me both.

2008-06-13 @ 12:15:23
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0