Baby, you´re the best part of my dreams.

Okej, jag börjar komma över mina turkiska pojkvänner nu haha. Är trött som en kastrull och vill bara soooova. Nu vill jag verkligen att det ska vara helg! Men bara tre dagar kvar så det blir nog bra. Då ska jag sova sova sova. Imorgon måste jag ner på stan och leta studentpresent till Nicco. Fy fan vad jag hatar att köpa presenter, kommer aldrig på NÅGOT ALLS att köpa. Jag funderar på att helt sonika rita en teckning. Blir förmodligen mycket uppskattat.

Nu ska jag ta och prova min saltvattenspray som jag har köpt. Wish me luck!

Just ja. Jag och Nicco såg Ciao Bella igår och tänkte bara gå ut med en allmän varning. Hahaaaa vilken pinsam film. Jag skämdes hela tiden förutom på slutet när jag vart så irriterad att jag blundade.

 

Kommentarer
Postat av: niccis

JAG VILL HA EN RIKTIGT PRESENT, FATTAR DU DET! *;-)

2008-06-10 @ 19:39:32
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0