Äntligen!

Jag överlevde den här natten också. Har precis vaknat och ska ut på en liten promenad. Sen blir det äggvita och sen köra lite mer kartonger till nya lägenheten. Pappa har dessutom lämnat färgkartor där som jag tänkte kika lite på. Tänkte sola ikväll också. Så jävla skönt att jag är ledig imorgon också, då kan jag göra precis vad som helst ikväll! Micket bra.

HÖRRNI JAG BEHÖVER HJÄLP!!!! Finns det typ magväskor man kan bada med? Med risk för att låta som en gammal kärring med magväska men ändå. Tänkte om man har med sig pengar och sånt på stranden. Har för mig att jag läst om nåt sånt på någon blogg men jag kommer inte ihåg vart. Är der nån som vet? Annars blir jag svinsur säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0