Vart gick det fel?

Pappa; Ja, jag skulle bara höra om vi skulle åka till Finland i veckan.
Jag; Näe, det tror jag inte att jag ska.
Pappa; För att?
Jag; Jag har varken pengar eller lust.
Pappa; Nu tycker jag att vi ska åka så du får träffa mormor
Jag; Men jag vill få i ordning i lägenheten innan semestern är slut
Pappa; Vi åker isåna fall på onsdag kväll
Jag; Men jag ska inte åka
Pappa; Senast i morgon måste du säga om vi ska åka eller inte
Jag; Men jag tänker inte åka
Pappa; Jag måste boka biljetterna imorgon
Jag; Jag åker inte
Pappa; Senast imorgon Lisa båten går på onsdag kväll
Jag; Jag vill inte åka
Pappa; Säg till imorgon om vi ska åka eller inte.

Kommentarer
Postat av: jonas

du kanske var för otydlig :P

2008-07-21 @ 17:24:36
Postat av: Nisse

hahaha enivs ?

2008-07-22 @ 08:54:52
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0