Totally sick.

Helt sjuk kväll igår. Jag gick barfota nästan hela kvällen för jag fick så sjukt ont i fötterna. Träffade T på Capella och han var hur sur som helst för att vi ville vara själv en kväll. Sen helt plötsligt så säger en av tjejerna vi hängde med att han följde efer oss och gömmer sig bakom en skylt hahaha jag såg honom iaf inte så han kan göra precis vad fan han vill. Kunde inte hålla mig från att bråka med N på Robin Hood heller. Vårat lambadabesök slutade i total katastrof, jävla psychon som jobbar där. Träffade Naim (herreguuuuud) igår också en sväng sen for vi hem haha.
Han är inte riktigt frisk han heller.
Jag är inte helt klar i huvudet men nu ska vi på stranden!!



Madde och Sedkan


Tony och Jennifer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0