Superman.

Jag ska duscha och sen försöka äta någonting. Jag är mitt inne i en fjortisdepression så jag vill ligga under täcket och lyssna på Tracey Chapman. Typ skriva dikter på bloggen och sen gråta en skvätt. Jag säger ju att jag inte kan bo här längre. Kan inte vänta tills maj när jag och Nicco drar, frågan är hur jag ska klara mig ensam när hon åker hem.
Men det är klart det löser sig, jag landar alltid på fötterna.

BITCH YOU MAKE ME HURL. Ja, jag lyssnar lite på eminem just nu.

Snart kommer Emlan. Då ska jag surra tills hon gråter och ber mig på sina knän att jag ska hålla käften! Fast hon är nog för gravid för att ens komma ner på knä. Jag är lite nojig att hon ska få för sig att föda när hon är med mig. Jag med mina svaga nerver kommer förmodligen svimma. Hur fan ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0