Söndag.

Jaha, jag vart visst lite magsjuk igår, men det löste sig och vid halv tio gick vi ut och käkade middag och sen var vi på capella och drack öl. Sen var vi tvungna att åka iväg på varsin jävla vespa eftersom vi skulle på någon karaokebar (stavn?) Åka vespa i en kort kjol är inte alldeles lätt, det var dessutom lite svettigt att försöka kliva upp på den där jävla maskinen. Nåväl, vi kom både dit och hem iaf. Det vart rätt lugnt ändå igår.

Ikväll kommer Martin och hämtar oss redan åtta så vi ska iväg till capella och sen ner i hamnen. Ikväll hoppas vi att vi får vara själva för nu har vi varit med TAAAAAAAAAAAMEEEEERRR och SEAAAAAAAAAAMUS två kvällar i rad.

Ikväll ska jag inte;
Dra upp en diskussion om en viss turkisk/tysk bebis
Dricka gröna shots
Säga till folk att jag är gravid
Åka vespa

Här kommer lite bilder från Karins kamera. Mina kommer så fort jag är hemma, och dom är mycket roligare haha















Och nej, det är absolut INGENTING mellan oss. Men han är min nya bästa kompis haha





Nu ska jag vila lite så jag orkar med natten.

Alltså ich liebe dich aber heute nicht är kanske den mest klockrena kommentaren jag har hört.
 Den ska användas flitigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: niccis

hahaha vad roligt ni verkar ha! Kom hem snart!!

2008-07-13 @ 13:48:10
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0