Reporting from enemy lines.

Hej älsklingar! Här sitter vi bakis och skakis i hotellobbyn. Har nyss varit och käkat lunch. Jaha, var ska vi börja? Första kvällen var verkligen a beautiful disaster. Ingen kan beskylla oss för att inte gått all in. Vi började på Lambada sen var vi på både James Dean där jag bråkade med Jack Sparrow och sen var vi på Robin Hood. Igår gick vi förbi Capella (hehe Nicco) och träffade Martin så igår var vi först och käkade på Havana sen var vi med honom och hans kompis Tommy på Summer Garden. Jag gjorde mitt bästa för att bli full så jag slapp höra Karin och Martins jävla tjafs, de startade redan när vi var uppe i bergen på utflykt haha. Jag försökte medla lite grann på Summer Garden men det hela slutade bara med att jag har ett stort jävla tuggummi under foten som inte går att få bort. Haha, det var så sjukt igår för Tommy frågade mig om jag hade varit på Robin Hood och då trodde jag att han menade dagen innan så jag svarade ja och frågade om han hade sett mig, "ja i maj" Micket bra minne!

Jag har filmat sjukt mycket men frågan är om det är okej att lägga upp dom här. Ikväll ska vi käka tidig middag sen ska vi upp på Capella och sen ner i hamnen. Helst inte Robin Hood då det där jävla motherfucking asshole jobbar kvar där och är sur för att jag varken hade gett honom mitt nummer eller msn innan jag åkte hem sist. Lika bra är väl det för igår fick jag reda på att han har en jävla unge!!!! Spöstraff.

"Hoppas att Karin inte spyr i sin säng inatt"
"Hoppas att Lisa sover i sin säng i natt"

ICH LIEBE DICH ABER HEUTE NICHT

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Hoppas att Lisa sover i sin säng i natt" ?? Ska jag börja oroa mig? Hoppas iaf att du har de super nice därnere, men inte för nice!! Har iaf hört att dom har mycket fina bebis kläder därnere!! =0) De var en piiiik =0)

2008-07-12 @ 15:36:47
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: nicco

haha fan va niice!

2008-07-12 @ 22:51:58
URL: http://niccis.devote.se
Postat av: Nisse

Ha det gött nu =)

2008-07-13 @ 03:53:26
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0