Paltkoma.

Alltså, jag är så grymt mätt. Har käkat världens godaste middag hemma hos Emelies pappa. Först var det vitlöksbröd med tzatsiki, sen grillad fläskfile med stora potatisklyftor och sallad och grejor. Efter det kunde jag inte röra mig men det stoppade inte mig från att trycka i mig glass, grädde, bananer och chokladsås. Sådärja, färdig för självsvält imorgon. Nu är vi iaf hemma hos Emelie ute på landet haha. Det verkar lugnt på bebisfronten iaf. Puuuh!

Förut berättade jag för E om en gammal kompis som ville träffas då sa hon

"Ja, han har ju alltid varit lika liten som ett p-piller" Jag förstår att ni inte ser det roliga i det här, men det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0