Misslyckat badförsök.

Jag badade aldrig igår för jag tyckte det var för varmt i lägenheten. Försökte däremot vänta på att batteriet till kameran skulle ladda klart men jag somnade, men idag kan jag leka med kameran hela dagen (när jag inte packar upp) Det här är min sista dag innan semestern, gud vad sköönt!! Och på onsdag natt åker jag ner med pappa till Arlanda och på torsdag morgon flyger vi till turken! K ringde igår och övervägde att stanna hemma eftersom hon tyckte att hennes lår dallrade för mycket. Herregud om det bara var låren som dallrade, en annan kommer se ut som en stor brylépudding när jag går där på stranden. Men sånt är livet! Gud vad jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0