Mardrömstisdag.

Jag tänker aldrig mer flytta. Fy fan vilken jävla mardrömsflytt, det tog aldrig slut på kartonger att bära eller saker att packa ner. Dessutom gick det förbannade jävla soffhelvetet inte in i hissen och fastnade halvvägs upptill första våningen, nu ska pappa leta en skylift ifall vi kanske kan få in den genom vardagsrumsfönstrena på baksidan haha jag blir så jävla trött. Jag vart klar med städningen kvart över elva. Hade världens jävla hvuudvärk och ätit en liten macka på hela dagen. Åkte till nya lägan och duschade och kollade på White Chicks, har sovit sjukt bra i natt även fast jag har vaknat ett par gånger. TUSEN tack till pappa och Andreas som svettades som grisar medans jag mest bar typ en lampa.


Kommentarer
Postat av: Nisse

Haha! Lät inte skoj det där inte =P

2008-07-02 @ 16:32:15
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: nicco

hold my pudel

2008-07-05 @ 11:48:50
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0