Helt jävla otroligt.

Jaha, här ligger jag på hotellrummet medans Karin är nere på stranden. Jag är så jävla sjuk. Vaknade förut och kunde knappt andas för jag var så jävla förkyld och jag har INGEN röst. Jag kunde prata lite grann förut men sen när jag kom tillbaka till hotellet och pratade med dom som jobbar i receptionen så försvann den. Haha Charlie var nyss här och gav mig te som luktar hur gott som helst. Dom är så snälla så. Igår var vi och förfestade i Tony och Emelies rum och sen var vi nere på James Dean och Robin Hood. Jag och Emelie hann med en avstickare till Capella också. T sa igår till Emelie att han tyckte att jag var snobbig?! hahaha what? Nåväl, det hindrade inte honom från att leta igenom hela Robin Hood för att hitta mig. Men jag gömde mig på en av balkongerna så han hittade mig inte. Däremot träffade jag honom på Bistro Bellman och då vart det kaos som vanligt. Jag vart så less så jag drog med mig Karin och hoppade på bussen till Auditorium, kom på att det kosar att gå in där och vi hade inga pengar men dom tur va träffade vi en hotellägare som vi gick in gratis med. Vi kom hem vid 7 imorse. Behöver jag säga att jag är rätt sliten?


Han var faktiskt helt normal. Om man bortser från kajalen.
Blåa tungan beror på ett jävla tuggummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0