Fatöl och turkiska pojkar.

Okej, har skrattat väldigt mycket under den här snabbvisiten på stan, men det är ju som vanligt när jag är med Nicco haha. Hon var lite besviken på sin lånemobil "Det går ju inte ens att göra smileys på den" hahahaha. Träffade Alex som frågade vem den "lyckliga" var i Alanya? Verkar som att min käre far har berättat för några landsbröder att jag har träffat någon i Turkiet, hahahahaha! Vilket iofs inte är sant.

Nåväl, ska se om Nony behagar höra av sig, annars blir det solarium och sen hem och gråta över den här förbannade packningen. Jag kommer snart att inte packa ner ett skit. Flipflops och bikini. Vad poppis jag kommer vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0