Drömscenario?

Ligger alldeles nyduschad i en helt nybäddad säng med iskall loka päron och muffins bredvid mig. Det känns helt klart som att livet kunde vara värre just nu. Och nu ska jag se på Melrose place haha!

Igår när jag pratade med K så kom vi av någon anledning in på något som fick mig att säga att jag inte har några fördomar. "Näe, det är nog bara för att du gör så mycket dumt själv". Jaså? Ja, det har hon jävligt rätt i. Fy fan vad jag gör mycket dumt jämt, slutar alltid med att jag får ringa nicco och säga "Det är något helt sjukt som har hänt.." Och inte fan lär jag mig något av mina misstag heller hahahaha

Kommentarer
Postat av: nicco

om du ringer mig kag JAG berätta något jävla fucked up som hände igår/idag! haha

2008-07-05 @ 11:43:23
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0