Tröööött

Så jävla trött. 50 min kvar. Frågan är om jag ska skita i att sova eftersom jag självklart börjar jag 7:30 på onsdag. Hur hade dom tänkt att man ska hinna vända på dygnet igen? Frida föreslog att jag skulle sova typ tre timmar och sen gå upp. Men för en person som varken har karaktär eller självdisciplin kan det bli svårt. Som det känns nu avlider jag om jag inte få sova. Fast iofs behöver jag städa. Frågan är hur happy grannarna under skulle bli om jag börjar dammsuga där kring halv sju-snåret. Å andra sidan tycker jag fan att dom hamrar i tid och otid. Men jag gillar dom skarpt så jag står liksom ut med det där jävla hamrandet. Och barnen som brukar springa efter mig i trappen.

Kvällens konstaterande; Fy fan vad många som kommer ligga med järnkeps och kväljningar imorgon.
Jag kommer INTE vara en av dom. Eller kanske, fast av helt andra anledningar isf.

Är förresten affärerna öppna imorgon? Alltså mataffärerna. Eftersom jag ska börja mitt smala liv måste jag definitivt handla. Kylskåpet är fulproppat med typ gammal vispgrädde och sånt. Inte sånt man får platt mage av alltså.

Jag är jävligt sugen på kebab. Har alltid hört att pommes, kebab och mycket vitlökssås gör susen för en bantningsstart. Iallafall om man äter från den där pizzerian i Nacksta. Snacka om bortkastade pengar.


MEN NU ORKAR JAG INTEEEEE SÄGER JAG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0