TP!

Nu lyssnar jag på Junior Jack - stupidisco! HAHAHAHAHAHAHA. Jag blir på bra humör av den. Jag blir också glad över att jag har bytt plånbok idag och därmed slängt alla förbannade kvitton. Jag samlar alltid på mig en miljon. Sen slänger jag när plånboken inte går att stänga längre! Jag blir så jävla trött.

Igår visade Elle mig och Tony en tjejs blogg som har slutat äta. Hon tycker att hennes egna föräldrar är äckliga när dom äter. Alltså jag är inte så jävla insatt i hela den där sjukdomen men jag tycker att det är så jävla sjukt. Och jag tycker jävligt synd om dom som inte förstår själv att dom är sjuka och att det är FULT när benen sticker ut både här och där. Nu fick jag lite dåligt samvete för att jag skrev att folk med uppenbara psykiska problem är fula men ändå. Jag vill gå ner LITE i vikt för att jag inte trivs när magen hänger ut ibland! Men jag tränar ju hellre bort det än att svälta mig själv. Och jag skulle aldrig gå ner så mkt att jag ser ut som en sticka. Men men. Nog fan tycker jag att Tyra Banks är bra mycket snyggare än vissa av stickorna som springer på catwalken.

http://www.youtube.com/watch?v=j5RtMGbUgNs

Jag vet ju fan inte hur man gör när man ska lägga in videos!!

Näe, nu ska jag äta bakad potatis, med min special ROMNröra. Massor med creme fraiche! Äckligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0