Svett.

Idag sms:ade Andreas och jag och Frida drog oss ner mot Ego. Ganska pinsamt när man inte varit där på x antal månader. Jag lyckades gå 1 km och springa 2. Jag förstår att ni inte är imponerade men det är jag som har tyckt att promenaden till busshållsplatsen har varit en kraftansträngning. NU SKA JAG SKÄRPA MIG MED TRÄNINGEN. Vi lyckades sola också och jag tror jag brände näsan en skvätt. Gör lite ont när jag rynkar den haha!

Och nu har jag och jennifer helt klar med semestrarna! Yeeey! Balkongen here I come!

TONY!!!!! Jag väntar fortfarande på att du ska ha tid att ringa upp! Nu har jag väntat mer än 4 dagar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag undrar ja vem av oss som är en gnällspik LISA! Du har åtminstone någon att prata med, jag har Jessika... och Kira... SOM DU INTE FÅR TRÄFFA NÅ MER FÖR att du ska poängtera allting !!!!

2008-01-12 @ 01:26:36
URL: http://fridelixen.webblogg.se
Postat av: Niccis

vart sticker ni? :-D

2008-01-13 @ 00:11:23
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0