Som ett lejon.

Nu har jag precis kommit hem från min drivinglesson. Magen kurrar och jag är svinhungrig, men det skiter jag i för att jag ska sova. Fy fan vad skönt! Äntligen behöver jag inte stressa ihjäl mig.

Kul att Johan ringde 6:20 imorse. JAG SA ATT JAG SKULLE UPP 7. Jag blir galen på folk som ringer innan klockan ringer. Då ligger jag bara och halvsover och har panik för att jag ska försova mig. Men det är lite synd om honom idag. Hans plan till Stockholm är försenat 3 timmar. Och Midlanda är ju ett jävligt spännande ställe. Inte för att Arlanda är speciellt roligt heller. Kom ihåg när jag och Nicco fick sitta där hela natten när vi kom hem från Skottland. Vi missade sista nattåget med typ 10 minuter, Men hem kom vi ju till sist iaf.

Näe, god natt. Ska försöka hinna tvätta idag innan jag ska ner på EGO. Latino och core är inbokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0