Snart helg!

Idag var jag så förbannat trött. Så jävla trött att jag skrev mitusushi när jag skulle leta efter mitsubishi. Haha idag ringde det en rolig gubbe. Jag förklarade för honom att jag inte kunde koppla honom pga hans operatör, varpå han svarade:
"Jag som nyss bytt från 3 till tele2. Då har jag alltså än en gång skitit mig själv i hatten."
Vet inte om det var tröttheten som spelade in men jag började tokgarva!

Nu har jag ätit lite fiskgratäng men det var iiu så jag åt bara en halv. Nu ska jag ägna mig åt min nya hobby!
TV-SPEL! För tillfället är jag så jävla nördig som man kan bli. Ja, jag tycker att det är lite pinsamt.

MEN IMORGON. Börjar 6:15 men det betyder ju också att jag får gå hem rätt tidigt! Ska iväg och kolla på lägenheten efter jobbet och sen ska jag övningsköra med pappa. Eller parkera rättare sagt. Jag verkar inte vara född med parkeringsgenen. Johan sa att det var bara att köra in? WHAT?! Jag fattar ju inte när jag ska börja svänga in i fittparkeringsluckan. Det spelar ingen roll hur många tips min körlärare ger mig eller hur mkt pappa och jag försöker. JAG KAN INTE. När (om) jag får körkort tänker jag fan aldrig parkera. Det ska vara på en stor jävla tom äng isf.

Till den person som vill flytta in med mig (om jag får den hehe)

Jag ska baka kladdkaka en gång i veckan.
Jag kan stå för dammsugningen.
Jag är grym på att steka halloumi. (inte light för den flyter ihop till en stor gegga)

Läs och begrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0